Càtedra Marjal d'Innovació Sostenible Càtedra Marjal d'Innovació Sostenible

Càtedra
Logo Càtedra Marjal d'Innovació Sostenible   Càtedra Marjal d'Innovació Sostenible
Càtedra Marjal d'Innovació Sostenible

“The secret of change is to focus all of your energy, not on fighting the old, but on building the new.” – Socrates

Càtedra Marjal d'Innovació Sostenible

En 2010, dues institucions crucials en el creixement de la província d'Alacant, el Grup Marjal i la Universitat d'Alacant, van signar un conveni on expressaven la voluntat d'iniciar una estreta i productiva relació en els àmbits acadèmic, empresarial i social. Aquest conveni asseia les bases de la Càtedra Internacional Marjal Healthy amb l'objecte ser un nucli de reflexió, debat i recerca en el camp dels paràmetres de vida i edificació saludable.

Després de molts anys treballant per aquest àmbit, ambdues institucions convenen canviar l'enfocament d'aquesta col·laboració i l'any 2019 la Càtedra passa a cridar-se Càtedra Marjal d'Innovació Sostenible | Universitat d'Alacant. La nova orientació d'aquesta Càtedra gira fins a posar el focus en la innovació vista des de múltiples perspectives i lligada a accions i resultats sostenibles en el llarg termini que permeten un progrés acadèmic, empresarial i social.

És la barreja perfecta. Marjal, a més d'aportar el seu mecenatge i recursos econòmics, també aporta treball, experiència i projectes empresarials dins de les aules i desafiaments als grups de recerca. La Universitat d'Alacant, per la seua banda, aporta una font inesgotable de coneixements, creativitat, i innovació a través de la il·lusió dels seus estudiants i del talent dels seus investigadors.